Με αγαπώ?

                                   

  Έχεις αναρωτηθεί ποτέ... αγαπάς τον εαυτό σου?

Μα πως είναι δυνατόν να προσφέρεις αγάπη εάν πρώτα δεν παράγεις?

Μαθαίνουμε σταδιακά να αποδεχόμαστε τον εαυτό μας,όπως κάθε είδος πραγματικότητας.Αλλά αυτή η αποδοχή είναι μείζονος ζωτικής σημασίας για όλους μας.

Για να γνωρίσεις τον εαυτό σου, χρειάζεται να κάνεις έναν “διάλογο” μαζί σου. Να ανακαλύψεις ποιος είσαι, τα προτερήματά σου, τα σημεία σου που χρήζουν βελτίωσης και εξέλιξης, τι θέλεις, τι δεν θέλεις,τι χρειάζεσαι, ποιά είναι τα ονειρά σου, πώς μπορείς να φτάσεις εκεί που θέλεις, τι αντέχεις και τι όχι.

Με αγαπώ σημαίνει φροντίζω.Φροντίζω το σώμα μου,την υγεία μου και την καρδιά μου.

Φροντίζω να τρέφομαι σωστά,να αθλούμαι και να επιλέγω ανθρώπους που επιθυμώ στην ζωή μου.

Μαθαίνω να με ακούω..Να με αισθάνομαι..Να είμαι εκεί για εμένα!

Με αγαπώ σημαίνει να επιτρέπω στον εαυτό μου να αποδέχεται και να αγκαλιάζει τις σκοτεινές ενδόμυχες πλευρές μου. Μέσα από την αλήθεια μου φροντίζω να βελτιώνομαι.

Επιτρέπω στον εαυτό μου να σφάλλει ώστε να μάθει,να καταλάβει για να αλλάξει και να ωριμάσει.

Με αγαπώ σημαίνει  να μην χρησιμοποιούμε άλλο την δειλή, αναβλητική ζωή μας ως δικαιολογία, για να αυτό-σαμποταρίζουμε τα θέλω μας. Είναι το να μάθουμε πως να σταματάμε τον εαυτό μας από το να προσπαθεί να διορθωθεί και να τον στρέψουμε προς την αποδοχή του και φροντίδα του.

ΝΑ ΜΕ ΑΓΑΠΆΣ

ΝΑ ΜΕ ΠΡΟΣΈΧΕΙΣ

ΝΑ ΜΕ ΦΡΟΝΤΊΖΕΙΣ !!

Μην ξεχνάς εσύ με κουβαλάς😊!!

Γίνε το πιο ενθαρρυντικό,
δυναμικό πρόσωπο για την ζωή σου! 
                                                                     https://www.youtube.com/watch?v=RNVmLXcz0h4

Εδώ θα μου επιτρέψετε να  υπενθυμίσω την σπουδαιότητα της πρόληψης και αυτοεξέτασης! Και επειδή μαθαίνω να με αγαπώ και εγώ ακόμα και αγαπώ αληθινά όλες τις γυναίκες!Κορίτσια μου δεν υπάρχει μεγαλύτερο δώρο που μπορούμε να κάνουμε στους εαυτούς μας απο τον ετήσιο  γυναικολογικό μας έλεγχο !


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις