ΕΤΏΝ 30! Ανασκόπηση..

Ανατρέχοντας σε εκείνη την περίεργη μέρα,που προ ολίγων ημερών την ζούσα,θυμάμαι τα ανάμεικτα συναισθήματα και τους ανθρώπους μου να με περιτριγυρίζουν.

Στην εκπνοή του χρόνου και της δεκαετίας που με αποχαιρετούσε προβληματίστηκα  αρκετά για την ζωή μου.Τα θέματα πολλά. Επαγγελματική σταθερότητα?Σωστές επιλογές?Η εμμένουσα επιθυμία επιτυχίας στην πρωτεύουσα?Ποιά είναι τα σχέδια μου?Δεν έχω κάνει κάτι σωστά και νιώθω έτσι?Και επιτελούς τι βάζω ως προτεραιότητα για εμένα?Ως γυναίκα,ως επαγγελματίας υγείας,ως παιδί,ως σύντροφος..

Κάνω,λοιπόν, τον έλεγχο της ζωής μου μπαίνοντας ΣΕ ΜΙΑ ΝΈΑ ΑΝΕΞΕΡΕΎΝΗΤΗ ΕΠΟΧΉ!

Έτσι αποφάσισα να προσεγγίσω την ηλικία μου με τις αλλαγές μου και τότε συνειδητοποίησα την μαγεία και την επιρροή που έχει μονάχα ο χρόνος πάνω μας.Στο σώμα μας, στις σκέψεις μας και στις επιθυμίες μας για μια ζωή με νόημα και αίσθημα πληρότητας.

Σαν μια γνήσια 30ντάρα θα πω το έξης , είμαι ευγνώμων για τα χρόνια που πέρασαν, τις αναμνήσεις που έζησα, τις αποτυχίες που ήρθαν και απήλθαν,αυτά που κατόρθωσα, τους ανθρώπους που συνάντησα και κράτησα και απέρριψα, τις καταστάσεις που βίωσα και ωρίμασα, την ανεμελιά της νεαρής μου ηλικίας, είμαι ευγνώμων και ευχαριστώ τη ζεστασιά και την σύνδεση από καρδιάς που είχα όλα αυτά τα χρόνια με τους δικούς μου!

Εστιάζω πια σε κάτι καινούργιο, ήδη αρχίζω να αισθάνομαι οικεία με αυτό ..

Μέχρι, εδώ, μιλούσα μόνο με το μυαλό μου .Τώρα θα δώσω λίγο χώρο και στο σώμα μου..

Τι μας συμβαίνει άραγε μεγαλώνοντας?Τι αλλαγές έρχονται? 

Αρχίζω να με παρατηρώ,ορίστε τι καταλαβαίνω:

Ο μεταβολισμός μου αρχίζει λιγάκι να επαναπαύεται, έτσι αρχίζει να μου εμφυτεύει την ιδέα για λίγο πιο τσιμπημένη προσοχή και φροντίδα, όχι βέβαια ότι είμαι έτοιμη να απαρνηθώ όλες τις ατασθαλίες αλλά σίγουρα θα πρέπει να τοποθετήσω κάποια όρια στις ορέξεις μου😉!

 Ήρθε η ώρα για ένα καθημερινό μποτέ!

Η αναδόμηση των κυττάρων της επιδερμίδας μου αρχίζει και αυτή με την σειρά της να χωλαίνει και έτσι το δέρμα μου να είναι πιο επιρρεπές στην ξηρότητα..Ας το ενυδατώσω λοιπόν!

Ας μην μιλήσω για τις ορμόνες .. Λες και έχουμε ραντεβού κάθε φορά μια βδομάδα πριν την έναρξη του καταμήνιου κύκλου μου.Εκεί κάθε μήνα ζωηρές ζωηρές να περιπαίζουν την διάθεση μου και την ψυχολογία μου.Βέβαια  να ξέρετε τις αγαπώ όσο τίποτα άλλο!

Δεν θα κρυφτώ ,κάπου -κάπου ακούω και τους χτύπους του βιολογικού μου ρολογιού .

Τελικά, συνειδητά  ομιλώντας, η κάθε δεκαετία έχει την γοητεία της.

Ας την ζήσουμε...







 

 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις